Lista...

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Jobb?? Vad är det, haha
Egenköpta CD: Spice Girls^^
Piercing/tatuering: Har ingen, än.......:P
Riktiga kärlek: Chirak, självklart!!
Fiende: MIg själv.....

SENASTE
Biltur: Körde hem från stallet.
Kyss: En totlat okänd snubbe, oops :P
Låne-bok: Linas kvällsbok del 2
Film sedd: Sanningen om Rödluvan :D
Dryck förtärd: COOPs Cola
Mat äten: Köttfärslimpa
Telefonsamtal: Johanna
Skiva spelad: Skulle tro att det var Björn Rosenströms "En så kallad samling"
Irritation: Kommer faktiskt inte ihåg, något fånigt antagligen.

JAG

Vill: Ha KÄRLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har: En jävla massa ångest i onödan...
Önskar: Att något kunde bli som jag vill någon gång iaf..
Hatar: Hmm, hata är ett väldigt starkt ord....
Är rädd för: Mörker
Hör: Inte så mkt som jag vill :P
Undrar: Varför jag alltid klyckas klanta till det.........
Ångrar: Saker jag inte gjorde.
Älskar: Mina vänner och Prudy, of course.
Sjunger: Förjävligt ;)
Gråter: Så att tårarna sprutar för minsta lilla

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Ja, bloggen ffs;D
Jag gillar att laga mat: Ja
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Några stycken....

FAVORIT
Nummer: Har inget
Färg: Lila^^
Dag: Skulle tro att det är lördag, då får man äta godis, hehe
Månad: Maj, kanske..
Drycker: Vatten ,bara vanligt vatten

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos med någon man verkligen gillar!!!
Te eller kaffe: Te,kaffe=blä
Mörkt eller ljust öl: Gillar inte öl så värst...
Rött eller vitt vin: Vitt, om jag måste...

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Bara nästan...
Hjälpt någon? Hoppas det.
Köpt något? Hmm, macka och dricka, fast det var mammas pengar
Gått på bio? Nope.
Sagt 'jag älskar dig'? Nej, det borde jag ha gjort.:(
Saknat ett ex? Inte ett ex direkt, men jag har saknat....
Skrivit i en dagbok? Hur skulle jag annars överleva??
Haft ett seriöst samtal? Seriös, JAG??? No way, det slutar ju  bara i tårar.....
Saknat någon? Alltid
Kramat någon? Pa-Power :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback