Krogdebut

Sov gott och vaknade vid halv 10.
Käkade lite frukost och läste Zits.

Sen körde jag in till stan. Blev mkt övning idag, bla parkering.
Det gick bra, förutom ett motorstopp, men allt kan ju inte vara kanon jämt.

Efter lunchen låg jag på sängen och käkade godis ett tag.
Sen bajkade jag till stallet och red. Det var askul att rida på åkern!!!
Prudy blev lite trött, stackarn, jag kör hårt med henne, men hon blir ju assnygg iaf :P

Kom på att jag skulle på krogen med Elin, Karro och Jossan.
Dock tog de en annan buss, men vi träffades i U-sala :D
Gick in på D12, trevligt trevligt.
Krogdebuten vart väldigt lyckad ^^, hihi!!
Det måste vi göra om!!
Sorry om jag dizzade er ett tag, men det är ju så jag gör :/

Kjamar

Förstod inte riktigt poängen :S
Nästan en anledning å bli sur, men orka...
Men snälla, sluta tjata.....jag tar det i min takt.



Vafan, jag skulle ju undvika skäggstubb ju :P
Aja, jag hade läget under full kontroll hela tiden, lovar ^^


Kommentarer
Postat av: amäända

;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback