King Kong

Jag grät, (floder)
vilket betyder att det är en bra(!) film :P

Jag har tillbringat i stort sett hela dagen med min älskling :D
Städade iordning inför flytten på förmiddagen.

Jakob lagade mat, köttfärssoppa. Den var god.

Sedan red jag, långtur :D
Undrar om det är normalt att sitta och tjuta för att man älskar någon så oerhört mycket.
Mitt hjärta är ju iaf inte av sten......

Om Prudy vore en pojke vet jag vilka som skulle "leva lyckliga i alla sina dagar"
Den ultimata lösningen......
Hoppade trädet, fan vad kul!!

Käkade middag och sen var det dags för Filmen.
wowsöt

Tänk om jag såg ut sådär...*suck*

Kjamar

Vinden blåser vart den vill.
Ingen kan styra den.
Ingen kan äga den

Vindflöjeln har ingen makt över sin situation.
Vad den än tycker om det är den för evigt dömd att följa vindarnas alla nycker......

Jimmy Jansson, Du har förlorat
Eller? :S




Kommentarer
Postat av: amäända

ditt förhållande med din häst börjar bli lite läskigt :|

Postat av: amäända

ehm, hoppas du menar "om prudy vore en männsika och pojke"

2006-09-17 @ 13:28:59
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback