Inlägg nummer 150!

Att behöva gå upp 07.53 en söndag borde förbjudas!
Men vad gör man inte för sin älskling ;)
Det är nog inte vårt förhållande som är läskigt,
det är nog bara jag som är det :P

Plockade upp Becka på vägen,
det kan ju vara trevligt för ens medryttare att veta var hästen ska bo framöver.
Var lite pip och tjut när vi släppte ihop hästarna men annars gick det jättebra.
Blir nog bra det där.

Körde hem, inte alls läskigt.
Skjutsade hem Nina och sedan åkte jag hem och käkade.
Åkte till Gröngarn och hämtade Jakob.
Bara hem och vända, sen skulle han in till stan igen.
När jag kom hem städade jag och bytte lakan.
Plockade lite äpplen till hästen också.
 Sedan åkte vi och tankade bilen och hämtade Jakob.

Kvällen ägnade jag åt att plugga....
Pratade även med mina föräldrar, och otroligt nog fick jag inte damp på dem en enda gång!!

Kjamar

Tur att 740 har ordentliga kofångare och att pappa var på bra humör :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback