Ingen bakfylla ;;D

Började dagen med en halv Soft nougat från nattens godisätande, mums.
Käkade gröt och macka med keso och björnbär till frukost.

Sedan fick jag äntligen min efterlängtade svamppromenad^^
Ja, jag är knasig, jag vet ;)
Satt på en klippa i skogen och solade och åt korv.
Ibland är livet ganska så mysigt ;P
Orkar inte planera, inte nu...
Det är min framtid, så tjata inte, snälla
Känns skönt att mamma och pappa vet att jag super iaf :/

Åkte iväg till hästen och red hem. Jakob red i hagen, det gick jättebra.
Mamma blev dock lite orolig när han började galoppera väldigt fort,
 kanske inte bästa hästen att göra det på :/
Hon tiggde till sig plommon, äpplen och knäckebröd av alla.
Hon e så bortskämd^^
Mormor tyckte hon var fet!!
Min perfekta älskling, som e såå snygg, haha.

Rensade svampen, eller som Jakob sa, vi är "svampkillers" mohahaha
Övningskörde efter maten, fastnade i en blomma, annars gick det bra :)

Kjamar

I dont think I feel the same,
how i'm I supposed too know??

Kommentarer
Postat av: amäända

haha, ja, de fattade nog det för länge sen ;P du är ju liksom myndig.. ^^

Postat av: cissi'

men lol :P

2006-09-11 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback