Förkylning på g.....

Det kliar i öronen och svider i halsen :(
Jag vill inte vara sjuk ju

Seg dag idag, gick upp klockan 11
Käkade frukost och sen satte jag mig framför datan
Skulle fixa fysiken,
men den gick inte att öppna, cp-staroffice-skit
Tog tag i svenskan istället, typ klar nu
Formaterade min MP3, tack för tipset  Fredrik

Åt pizza, mums
Pluggade lite till, oj vad ambitiöst :P

Åkte till stallet.
Frågan är om det bara kändes som att det gick dåligt för att jag var trött ,
eller om det verkligen gick dåligt , hmmm :/
Skildes iaf som de bästa vänner <3

Käkade middag.
Drack te och kollade på film.
Elina- som om jag inte fanns. Rekommenderas verkligen

imorgon är det skola.......

Kjamar

"och störst av allt är kärleken"

på gott och ont :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback