En helt vanlig dag

Dimma imorse med,
gjorde dock inte lika mkt,
hade inte så bråttom.

Jag har kommit fram till en sak: har man sömnproblem ska man gå på Weidungs lektioner, måste seriöst vara bästa boten mot sömnlöshet. Tiden gick såååå sakta.

Sedan var det kemi med värsta hyperlärarkandidaten.
Han gick igenom mer på en lektion än vad Stefan gjort på hela tiden, typ.

Käkade lunch och blev tokglada för att vi hade 1 timme och 5 minuter kvar tills nästa lektion började. Vi utnyttjade självklart vår frihet väl och pluggade hela tiden:P

Fysik sen. Jag fick stå och slå med en hammare på en metallstav för att få fram en ton. Det var faktiskt jobbigt. Varför blir alltid jag utsatt?

Sen trodde jag att jag hade körlektion, men det hade jag visst inte, det var nästa vecka.
Pluggade kemi istället och traskade upp till stationen i regnet.

Körde ut till stallet, det var lite läskigt, första gången jag körde där.
Men jag överlevde ju.
Red på ridbanan.
 Det gick riktigt bra, hon gick tillochmed på tygeln en liten stund, trots alla störande moment.

Sedan körde jag hem och käkade mat som Andreas hade lagat.
Riktigt god faktiskt.
Pluggade lite kemi, har bara en uppgift kvar nu.

Skolfoto imorrn...

Kjamar

Maggan sa att jag var duktig på engelskan....*glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback