En dag i mitt liv typ

Kunde inte sova inatt heller :/
Behöver nog melatonin,
synd att det är förbjudet i Sverige bara.

Svenskan var ok,
farbror Olle pratade bara.

Sen blev jag utbjuden på lunch av Erik.
Trevlig, trevligt ^^
Käkade sallad på fiket vid farliga hörnan.
Kommer dock inte ihåg vad stället heter :P

Sen var det PA.
Både Amanda och jag var hmm...ofokuserade så stackars Elin gav upp försöket att vara ambitiös rätt fort.
Vi pluggade religion och fulade oss med Matilda och Alexandra ist.

Skapa en ny sekt nästa vecka?? Haha XD

Sen var det religionprov,
gick riktigt bra (tror jag asså) trots att jag inte pluggat typ alls :/

Körde hem och käkade.
Cyklade till stallet och kände mig som en mumie i alla regnkläder.
Blev en barbackatur i skogen.
Det var lite kyligt, typ höst nu, men det är mysigt.

Sen var det hemfärd.

Kjamar

Snurrelisnurr, förvirrad jag är.
"jag spelade ett spel.." och sen.....seriöst??
*cecilia får panik och springer allt vad hon kan åt andra hållet
Klok vän upplyser den korkade bruden om att "du har inte blivit utlånad med lånekort!"
Sant.
Förklarar en del jag undrat över.....

Känna ist för att tänka!
Och sluta var så feg!!

Det som händer, det händer, kan inte påverka allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback