Bloggabstinens

Har fan inte bloggat sedan i torsdags, OMG! Men det har varit så mkt som kommit ivägen, sova bland annat. Asså, det är skönt att sova, men ska det verkligen vara nödvändigt att sova bort typ 25 år av sitt liv ? Å andra sidan, om jag inte sover så blir allt knas.....eller knasigare än vanligt då.

Aja, fredagen var en ganska trevlig dag. Började med yoga på morronen. Kände mej som en gammal tant, hur stel som helst och höll typ på att dö av andnöd för att jag var förkyld. Men annars var det faktiskt ganska avslappnande.
Gjorde frågor till "slöjan", som jag kallar den stackars kvinnan, på engelskan. Fick läsa urdrag ur hennes bok oxå, den verkar bra. Lunch sedan, var med Elin till COOP. Vi var flummigare än vanligt på kemin, men det var trevligt^^. Daniel kommer nog bli en bra lärare :P Åkte bussen hem.
 Min dag hade kunnat bli perfekt, men nej. Ser vissa saker genom ett förstoringsglas......
En studsmatta är bra att ha, man kan ligga där med en kissekatt i solen och läsa en bok. Käkade tacos och sedan körde jag till stallet. Red inte så långt, vill mest träffa min gullunge <3.
Körde ngn annan väg hem med pappa, mörkerkörning..
Gick och la mig typ direkt när jag kom hem.
Prata i telefon mitt i natten är ingen höjdare......
Vad sa jag för ngt??

Klev upp halv 7 (!) på lördag morronen, var inte på glatt humör då kan jag säga. Sov hela vägen ner till stugan ocha vart genast gladare. Väl där dumpade vi pappa och åkte in till badhuset. Jag körde, yey. Gick bra, har ju åkt där ett antal gånger förut. Bubblade och simmade, åkte den läskiga rutschelkanan. Tillbaks i stugan öste jag båten och sedan rodde jag och Andy. Man kan ha mkt kul med en roddbåt mitt ute på sjön , haha. Åt hamburgare, Mätt! Drog upp båten och fixade lite till.
 När det var dags för hemfärd fick jag köra, alla 11 mil :D Det gick bra, var lite läskigt dock. Om ngn vet vem som äger en Audi med registreringsnummer RPU 283, kan den ju höra av sig, de verkade iaf tycka att det var vääldigt kul att köra om mig :P Vart så uttröttad av körandet att jag gick och la mig tidigt.

Klev upp 7 på söndagen, har man häst så har man. De blev ju aif glada när jag kom, trevligt att känna sig uppskattad.... Gick fort att mocka, var klar vid halv tio. Nina dök upp och vi red tillsammans, nicenice. Kom hem vid ett. Käkade, pluggade och hälsade på hos mormor och morfar. På kvällen åkta jag till Hannah och var med henne och Hanna. Sedan tältade vi med massa annat folk utanför skolans entré. Trevligt, trevligt. Rökte vattenpipa, och lyckades få lite sprit av snälla människor, thx :P Polisen tyckte vi var knasiga, hehe. Sov inte en blund på hela natten, så sen höll jag på att somna när jag satt i soffan och pluggade samhäll. Men det var värt att vara seg hela måndagen för det....
Tröttheten kan förklara en hel del, hoppas jag åtminstone.....
Pluggade teori hemma och letade efter Låten, hittade den till slut och ska lyssna sönder den.....kanske kan ge mig perspektiv på saker och ting......

Kjamar

Trodde mitt huvud hade fattat ett beslut och hade nästan förlikat mej med det......
Sedan kom magen och lade sej i.......Nu är jag förvirrad :S

"(...)so just stop your whining(...)"  Jag försöker......

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback