Aha

Käkade lax till middag, mamma lyckades som vanligt.
Sen blev det en ridtur iaf, hade ju tänkt smita undan.
Men hur ska man kunna hålla sig ifrån sin älskling??
Hittade en gigantisk stubbåker, så imorrn blir det race!!

Kollade på The Three Musketeers och åt kakor, bulle och popcorn och drack läsk.
Det var trevligt, filmen var bra oxå:)

D'artagnan *dregel, dregel*

All for love
That it's all for one and all for love.
Let the one be the one you want,
The one you need,
'Cause when it's all for one it's one for all.
When there's someone that should know
Then just let your feelings show
And make it all for one and all for love


Kjamar

Det tog lite tid men nu har jag fattat.
När jag väl insåg vad du menade kom jag på att du hade rätt, som vanligt ^^.
Det finns ju ingen anledning alls att oroa sig ju ;)

Fast jag kan fortfarande bli lite smårädd.....












 

Kommentarer
Postat av: amäända

damn, you're cute!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback