3 JÄVLA poäng :@

Åkte till U-sala idag för att skriva kunskapsprov.
Det visade sig att kunskaperna inte var så goda :/
Hade 49 poäng och godkändgränsen var 52 :(
Första gången jag har fått IG.
Grät nästan när jag ringde mamma efteråt.

Åkte till skolan.
Åt äcklig lunch och sen var Amanda och jag och röstade i skolvalet.
Gjorde typ ingenting fram till kemiprovet.
Det gick ganska bra tror jag.
Fick lite hjärnsläpp där ett tag,
men sen fick jag en idé som jag tror var riktigt bra ;)

Hjälpte mamma handla efter skolan,
Sen körde jag hem.
Fixade mej och käkade.
For in till Eddie,
på vägen stannade jag och matade älsklingen :)

Umgicks med teknikarna,
Amanda och diverse löst folk.
Det var jättetrevligt :D
Åkte dock hem ganska tidigt,
var trött, pallar inte och festa järnet varje helg :P

Kjamar

Det verkar som ryktet når den det handlar om sist, hmm
Jaså säger jag bara......


havrekakor med russin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback