18/9=2 Haha

Blev körning i dimma imorse, lite läskigt^^
Men det gick bra.

Pluggade lite på morronen.
på samhällskunskapen dixskuterade vi valet,
men inte så mkt som jag trodde att vi skulle göra.

Elin och jag ägnade oss mest åt nedräkning till lunchen :/
Den försvann vääldigt fort.

Pratade bok på engelskan, helt ok.
Labbade mest på fysiken, men det är rätt skönt.

Sen spelade jag. Det gick kalas :)
Nu har det ju börjat bli riktiga grejer,
sonater och dylikt ;)

Körde hem och käkade.
Sedan körde jag in till stan och lämnade av mina bröder på lite olika ställen.
Hämtade även min pappa på bilverkstan, bilen var inte klar...

Plugagde ett tag och pratade med faster.
Sedan övade jag mörkerkörning, gick helt ok.
Rekommenderar dock inte att växla till tvåan istället för fyran :P

Sedan kämpade jag med kemilabbrapporten,
det var jag iaf inte ensam om :/
Varför gjorde jag inte klart den tidigare, fan vad dum jag är.
Aja, får fixa det sista på lunchen imorrn, måste sova...zzzzz

Kjamar

Om man ser till att ha alldeles för mkt att göra hinner man inte fundera så mkt .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback