This sucks!!!!

Fysik tillhör definivt de saker som kan få mig att gråta. Nu när jag äntligen(!) känner att jag fattar vad det hela faktiskt handlar om ska vi skriva en *censur* labbrapport och jag förstår INGENTING!!! Sedan ska datan hålla på va dryg, det gör ju det hela såå mkt bättre, or not.


Jag vill slippa skolan!!! NU!!! Eller ok, skolan e ok, men labbrapporter sucks! Om det e inte e lk som rättar dom, för han e underbar <3, tihi.


Min högsta dröm just nu är att få sova riktigt länge, kan bli svårt att uppfylla då jag ska jobba, attans. Men jag lär ju bränna ut mej snart och bli sjukskriven....Hört att man kasn bli det iaf. Nej, nu ska jag läsa "Ser mitt huvud tjockt ut i den här?" Rekommenderas!!


Kjamar

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........!!! :@

Kommentarer
Postat av: Amnda

Haha, men det dr fixar vi imorgon :) ligger i min sng och kom p att jag inte hade lst din blogg. "aha! Jag kan ju lsa frn mobilen ^^"

2006-10-26 @ 23:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback