Teoriprov :D

Jaha, då var det "bara" uppkörningen kvar!

Satt uppe till halv ett och pluggade på den där j*vla teorin. Imorse ville jag verkligen inte gå upp. Sen tänkte jag försöka missa bussen, men det gick inte heller. Väl framme satt jag och hoppades att jag tagit fel på dag, så jag skulle få gå hem :/  Trodde seriöst att jag skulle dö, höll på att spy för att jag var så nervös.

Gjorde provet, men ville inte lämna in förns tiden var slut, så jag satt kvar sist. Bev ju tvungen att lämna in till slut. Höll tummarna. Resultat: 63/65 OMG!! Världens fånflin när jag kom ut kan jag säga.

 Åkte till skolan och käkade fil fick sällskap av Amanda och Elin. Sedan var vi å träffade viktväktartanten. Det var givande. När vi kom tillbaks var det en kvart kvar av fysiken. Blev mkt skolgång för min del idag :P

Hade körlektion sen, gick väl hyfsat. det regnade och jag missade några skyltar, men ingen är perfekt. Tebax till skolan för lite plugg. Körde hem sedan och lagade tortellini.

Efter det kände jag att jag behövde lite spänning i min tillvaro. Så jag plockade några fästingar på mördarkatten (Lina). Hon bet mej och försökte sedan stjäla datamusen, knasboll.

Vart ingen ridning idag, känner dock att det inte gjorde så jättemkt, verkar ju för tillfället vara regnperiod, usch.

Varför försvinner blodet i fingrarna när jag skriver på datorn, jag använder ju fingrarna, hmm...

Kjamar

Livet är visst en dans på rosor! Just nu har de inte ens några taggar! :D

Kommentarer
Postat av: Maggan

Congratz påre.. minns hur jäklig den där teorin var :P

Postat av: amäända

ihh, jag är så stolt över dig! :]

2006-10-24 @ 23:06:27
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback