Oktoberfest :D

Var rätt seg på morronen. Roade mej bland annat med att klippa av fötterna på alla min strumpbyxor, så nu har jag leggings:) Var ut i skogen och fixade lite sprit oxå, nej, vadå, det kändes inte alls som langning, hehe. Tur att jag har henne asså, fast jag hade visst glömt en cider i bilen, måste hämta den innan helgen.

Skulle åka buss till stallet men den gick fel väg, så jag missade den. som tur var ställde Bengt upp och skjutsdae mej med 740:n. så han fick hälsa på "hamburgaren", förstår inte hur ngn kan kalla min älskling det?? Det gick asbra att rida, hoppade bana. Bara 2 vägringar och 2 vägringar. Matte satt med ett fånflin hela vägen från ridbanan. Jävla tur att jag inte sket i ridningen som jag hade tänkt ett tag.

Var seg när jag kom hem. Skulle till Ejnersten och kom dit halv 8, osminkad. Men det fixade jag och sedan var det party. Ni rockar fett, brudar!! Grabsen som var där var oxå trevliga :) Kollade på Idol, är ju iofs ganska värdelöst för min del eftersom jag inte settdet annars, men men.

Promenixen till Joar tog ganska lång tid i vårt tillstånd. jag och Örnen hade värsta disskussionen, bland annat ska vi bli buddhister, kommer dock inte ihåga anledningen. Måste fråga...
Telefoner borde utrustas med alkolås och fallskärm....iaf min.....

Väl där tappade jag bort alla, hitatde dem igen som tur var. Sen försvann de igen, eller så var det jag som försvann...hmm. Aja, jag hade lixom blivit förtrollad. Hur skulle jag kunnat stå emot David med de underbaraste blågröna ögonen i världen?? Det gick helt enklet inte.....
Om jag var du skulle jag ha tyckt att jag betedde mej som en skitstövel, men det verkade ju inte vara ngn fara, i vilket fall som helst var det lätt värt det!
Ögonen gjorde mig så förvirrad att jag upptäckte mej själv på väg till Romerga klockan 3 på lördagmorronen, ojsan...
En vit lögn kan underlätta livet ibland, som sagt "det man inte vet, det lider man inte av" Jag har ALLTID full kontroll!!
...

Blev utskjutsad till stallet vid 10, jag körde inte.  Det var ganska drygt att mocka. Fick massa dryga ommentarer av nina oxå "det stinker sprit här, kan det vara Cilla?" Få se hur hon mår efter lördagkvällen..........Tog en lugn skrittur, var det mest ansträngande jag klarade av. Sen när jag ville hem så skulle de till Godisstoppet. wtf?! Köpte godis för 38 kronor.

Kom hem duschade , käkade, fan vad det är gott med mat, och sen sov jag i 2 och 1/2 timme, fett skönt. Var uppe typ 1och 1/2 timme, åt middag och godis,. Sen var det sovdags, klockan 8 på kvällen...

Kjamar

bara minnen...........och en fnasig överläpp :P
Jag vet att jag är knasig, men vafan, man lever ffs bara en gång ju



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback