Mjölkchoklad med Daim- 64 gr fett :/

Hmm jag skulle inte äta ngt godis idag ju, men så hade mor min köpt en 200 gramare.
Hur ska man kunna motså det?? Har även ätit en havreboll.

Fast jag har ju motionerat lite iaf. Gick från bussen till stallet och sedan red jag den lilla knasbollen som bland annat roade sig med att leka studsboll. Lyckades ramla av oxå, när jag var nästan hemma.
 En riktigt klantig avramling, kan tänka mig att det såg ruskigt fånigt eftersom det gick i slowmotion. Hon hoppade åt sidan å en halv minut senare börjar jag tippa åt ena sidan medans jag tänker " åh, nu ramlar jag av" sen ligger jag på backen och kollar in hennes mage. Som tur var blev det inga komplikationer, bara ett pyttelitet sår på ryggen.
Men avramlingar är inget stort problem egentligen, var väl typ 6:e ggn jag ramlade av henne på 4 år.

När jag kom hem körde jag in till stan och hämtade bror min. Det är så roligt att köra 850:n, hihi. Fortsatte städningen av mitt rum och käkade lite av chokladen.  Har även bokat tid för uppkörning, blev nervös bara av att klicka på knappen!! Men det e ju ett tag kvar.....

Kramar


Kommentarer
Postat av: Amäända

det är inte bara fett, det är socker också! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback