Lycka är att ha ett modem

Efter en evighet utan internet är modemet tebax, thx God. Fast å andra sidan är det nog bra att jag inte haft det, skulle inte ha blitt så mkt pluggande då. Och det har jag ju verkligen behövt göra, plugga asså.  Känns som om lärarna har roat sig med ngt skumt experiment, typ: "nu ska vi se hur mkt vi kan ge eleverna att göra utan att de får ett nervöst sammanbrot, hehe" Nej, kanske inte, men det har känts så emellanåt. Kan dock inte skylla på ngn annan än mig själv, eftersom jag valde natur av min egen fri vilja, menmen.

Imorgon är det dags för högskoleprov, jag betalar för ett prov?? Men med tanke på hur mina betyg troligen kommer se ut e det nog bäst....
Vill inte tänka så mkt på skolan. Dags för fest snart eller? Var ju 2 veckor sen sist, fan vad jag är sugen :P
Bör kanske inte vara så oansvarig som då igen kanske...

En positiv sak är att all ångest över skolan har gjort att jag knappt har haft tid att ha ångest över allt annat jag brukar ha ångest över. Mna måste se ngt gott i allt ont :P

Shit, det känns att jag inte har bloggat på ett tag....vet ju inte hur man ska skriva längre.

Kjamar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback