Högskoleprov

Ja, så var det första högskoleprovet avklarat. Det gick väl bra, eller ngt. Hade väl inga direkta förväntningar eftersom det var första gången.
    Saker och ting går för det mesta inte speciellt bra första gången, men "övning ger färdighet". Känns som om jag är rätt hopplös när det gäller vissa saker....
    Kan jag inte ens låta bli och fundera över det när jag ska skriva "värsta" provet. Ska kanske gå till en hjärnskrynklare...hmm..som den snygge läkaren jag var tvungen att visa mig i behå för??
Jag är ju så bra på att spana in folk i smyg oxå, det var ju inte alls så att jag satt och tokglodde och han märkte det , inte alls!!!
    Var rätt kul ändå, hade ju trevligt sällskap i pauserna:) Var dock rätt trött efteråt. Gick en promenad med mamma när jag kom hem. Sedan har jag bara suttit framför datan, har ju lite å datatid å ta igen :P

Kjamar

Varför lyssnar jag på Simple Plan nu?

Det är lite som Catch 22....................det är nog därför ............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback