Fysiken förstör mitt liv !

Hela kvällen ägnades åt ett försök att skriva labbrapport och det gick ju som sagt åt helvete. Läste bok istället, mkt trevligare. Glömde dock bort att sova, ngt jag gjort alldeles för ofta senaste tiden!!

Var hur trött som helst när jag släpade mej upp. Självförsvar på tjejidrotten, inte så ansträngande så det var lungt. Men inget av det där lär jag ju komma ihåg om jag blir överfallen :/

Hade engelska sen, fick sluta tidigare, tack Maggan!! Käkade lite gröt, sen var vi på Coop och handlade godis. Labbade på kemin, förstod faktiskt vad det hela handlade om, lks förtjänst??

Undrar om man kan grogga på 95% etanol, finsprit :P?

Sen skulle Amanda och jag vara ambitiösa. Dock var vi tvungna att ta en sväng till Coop först. Jag ändrade ngt till mitt telefonabonnemang, fråga inte vad, jag vart alldeles chockad av den entusiastiske pojken :P Fick även ett smakprov på kattmat och blåmögelost.

Satte oss vid datan och började jobba. Gick väl rätt hyfsat, dock skrev vi vääldigt lika, hehe. Lyckades även trycka i mig ca ett halvt kilo godis vilket fick mig att må mindre bra.På slutet gick det dessvärre inte så bra. Min data kraschade 2 ggr och Amandas 1. Då var det bara å ge upp.

Väl hemma gick det inte mkt bättre. Av ngn jävla anledning har vi inte Office på vår data, och då blir man tvungen att sitta i fotoprogrammet för att redigera en tabell. Men nu är jag iaf klar med skiten, hade en hel timme tilgodo ;)

Känns som det är dags för lov nu!

Kram

Jag är en självständig kvinna, men det är trevligt att känna sig beroende ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback