Fylleseg söndag

Var riktigt pigg vid 7 imorse, men det var nog bara inbillning:P Körde till stallet och släppte ut hästarna. Prudy hade damp i hagen och sparkade bakut som en tok, visste inte att hon hade ett sånt humör. Tur att hon inte visar det när jag rider. Mockinigen gick jättefort idag, iaf jämfört med igår, hehe. Red på ridbanan. Det var blött, men gick bra ändå.

Kom hem vid 1 och har fan inte hunnit göra ngt vettigt alls. Pluggat lite teori. Sedan fick jag backa ut 850:n, yey, vilken skillnad på bilar! Körde in till stan och hämtade Jakob. Plockade lite äpplen till hästen och gick en promenix med mamma och pappa.

Har inte pluggat ett skit i helgen, men när fan skulle jag ha gjort det?? Ska bli duktig nästa vecka, jotjena, det kommer att gå asbra. Ahh vafan, måste sova...

Kjamaar

Hur skulle jag kunnat låtit bli att berätta det??




84062-50


84062-49


84062-48


Längtar tillbaks...det var en av de härligaste kvällarna i mitt liv!! (L)

Kommentarer
Postat av: amäända

ohh :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback