Förkyld

Vaknade med halsont från en underbar dröm, försökte få tillbaks den, men det gick inte *snyfft*
Roade mej med att sitta i telefonkö på morronen, " du står fortfarande i kö.." nähä?, menar du, dahh.
Cyklade till bussen, utan luft i däcket, jo det gick ju jättebra.
Skolan var ganska seg, kan ju bero på att jag var det.
uppmärksamhet..

Fick tillbaks labbrapporten på fysiken, "bara" G, vadå prestationsångest?
Spelade flöjt, inget kul med halsont.

Åkte hem och pluggade, eller rättare sagt jag satt mest och grät, jävla program och inte funka, jag menar tom StarOffice är bättre, då är det illa!!

Blir nog ingen samhällskunskap imorgon, jag måste sova mig frisk.
Fast då får jag inte rida :( Stackars Prudy, dizzad 2 dagar i rad, Beckis var oxå sjuk, så hon kunde inte åka ut idag.
Men på onsdag är jag nog frisk, hoppas!

Nej, sova nu...

Kjamar

Börjat ett nytt liv idag.....på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback