Vintertröttsjukan

va på forsmark i tisdas. d va jätteintressant faktiskt.
fick se reaktoranken och de stora turbinerna, å ingen blev kontaminerad, vilken tur!
fick även se slutförvaret, 60 m under vattnet, rätt grymt.
masäcken va god och bussresan underhöll vi oss me ett namnquiz som MO gav oss:)
på vägen hem spånade vi inför julavslutningen....

körde hem, höll dock på att bli påbackad av *hmmm*...ska nog inte hänga ut stackarn :P
mamma sa att jag skulle fråga om han hittat sitt körkort i ett flingpaket och om man var tvungen att köpa till backspeglar till hans bil , hehe, vilken humor hon har...
övningskörde lite i stan tills Jakob spelat klart coh sen körde jag hem

käkade makronipudding och sen kollade jag på Alice in Wonderland, mysig film^^
försökte hjälpa Andy me matteläxan sen, men den va för avancerad för mej, han går i 8:an.......

gick och sov istället...

vaknade av att jag låg och grät mitt i natten...hemsk dröm


snoozade35 min och sen släpade jag mig in i duschen
svenskan var ganska seg, förutom föredragen, de va jättebra alla tre!
religonen va oxå seg, men New Age verkar kuligt.

åt pizza till lunch, eller rättare sagt jag åt en brödbit med tomatsås och en skiva ost på, mums ^o)
fysik sen...Amanda, Elin, Matilda å jag fick pris, via var bäst på namnen, yey. priset var en chokladboll, jag åt faktiskt halva ida (=4 points)

efter skolan va jag å simmade i 45 min
åkte bussen hem och åt lite mellanmål å läste lite

käkade potatisbullar innan vi for till stan
hämtade upp Rebecka och fortsatte till Åkerby
Jakob fick rida Lucky, men han gjorde tydligen inte som han skulle, fast han var så söt

Rebecka å jag fortsatte till Lundby
Hästarna var lerigaå Jessie va kittlig
Va inte så farligt mörkt ute

annorlunda att rida Jessie, hon hade mkt kortare steg än Prudy och körde nog lite me mig
travade rätt mkt och pratade oxå
det var på det hela taget en riktigt trevlig ridtur

skjutsade Rebecka till Idrottshuset och sen åkte jag hem å drack lite te, kollade på en film och läste bok
hade glömt islamgrejerna i skolan, de som vi har prov på imorrn...d e illa att man ska bli senil vid 18 års ålder, men bekantskapskretsen blir ju stor :P kan ju trösta mej me d iaf....

gjorde iaf klart kristendmsfrågorna...äntligen....och imorrn kväll e d kemi som gäller...mindre trevligt
 
speciellt med besten som vaktar tangentbordet
Lina
                             Hon ser snäll ut, d e bara en fasad.....:P





 "kärleken är kass" ????

skulle vilja vara Törnrosa....sova i hundra år och bli väckt av en prins.....


Pussar & Kramar / C

Kommentarer
Postat av: amäända

^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback