Tråktråk...

Sitter här alldeles ensam och väntar på att få äta lunch. Men då behöver jag iofs inte göra så mkt jobb. Sista dagen idag, asskönt. Bara hoppas att det inte är snöstorm när vi ska hem.

Tog 2 1/2  timme hem i onsdags pga alla jävlar(:p) utan vinterdäck, vad fan skulle de ut på vägen å göra, jag behövde ju hem å sova ju!

Sedan igår skulle vi åka tåg för att slippa köa. Då är tåghelvetet försenat och dörrarna gick inte igen först. Så det tog 2 1/2 timme hem då oxå :(

 

Jag som skulle ut och rida, stackars pållen.

Men det finns ljus i tillvaron. Annica och Eira är helt underbara!


Kommentarer
Postat av: Amnda

Dina nya flickvnner? :O

2006-11-04 @ 01:39:08
Postat av: cissi

då blir jag nog tvungen att gå med i 25+ klubben, men skulle de va värt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback