Söndag

seg idag, gick upp halv elva.

vid ett åkte jag till stallet.
gick bra att rida.
prudy var väldans pigg, körde typ racing på det hala gräset, lite läskigt, men de gick kalas annars.

gjorde inte mkt vettigt när jag kom hem, duschade typ bara.
käkade mat och sen skrev jag klart en jättegammal bokrecension.
räknade ut hur många points jag hade ätit, hade kuligt nog sparat tillräckligt många för att äta både glass och pepparkakor, mums :D
gjorde detta medans jag kollade på parlamentet.

försökte skriva på svenskan, men d var jobbigt så d blir nog så att jag skjuter på d tills imorrn, måste ju sova ordentligt

har körlektion imorrn, vill egentligen inte, men jag e ju tvungen.......lite panik, snart iaf.....




andrahandsval,
bättre än bortvald

trots förståelsen e d en klen tröst





 

I know what I want,
You just take me through the motions.
I know what I want,
And that's more than you can say.

/Rhythms Sum41

 





Pussar & Kramar / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback