Skoltröjor.....

Skulle som sagt bestämma hur våra klasströjor skulle se ut. Detta ägnade vi oss åt på vår kemilektion då Stefan inte behagade dyka upp, kan lärare göra vad de vill??

Inte för att de spelade mig ngn större roll, hade ju ändå körlektion innan. Rondeller var det idag, gick bra. Dock var det lite läskigt, ovan vid både bil och lärare, men det blev bättre efter ett tag.

Men om man säger så, efter det hade jag gärna gjort ngt annat, vi var ju inte överens om någonting.  Känns som vissa är anti bara för just för att vara anti.  Och det är fan drygt och göra så och sedan inte komma med ngt eget förslag.

Kan ju glömma att jag tänker ta fler kommentarer i stil med "blåst blondin" , från och med nu tänker jag visa vilken jävla tjurskalle jag kan vara, ska bli en stöddig liten bitch :P De har fått sin chans och sumpat den. Trodde vi hade någon slags sammanhållning, men det var nog bara inbillning. Eller så har vissa "mogna" typer vuxit ifrån resten av oss.

Gick en trevlig promenad på lunchen, så tråkigt hade vi, haha. Hade fysik sen, helt ok.

Efter det  hade ett nästintill normalt samtal med en varelse av det andra könet och förvirringen var inte spelad. OMG, hade inte ens tänkt på det förut.....

Förälskade mig i ett par skor, köpte dock ej dom, vet inte om jag skulle kunna gå i dem. Ska kika in senare och se om de är kvar....
Hamnade på banken där jag fickhjälp av snyggkillen, han är så snygg så jag nästan dör!!! För gammal för mej tyvärr :(

Sedan köpte jag skor till hästen och traskade till bilen. Åkte ut till stallet, hovslagaren var redan där. Hästen fick tokdamp när jag skulle ställa upp henne i gången, försökte slänga sig bakåt och hängde i grimman. Det var en smula obehagligt, fast sen var hon snäll. Red ut en sväng och det gick jättebra.

Försökte vara ambitiös och har faktiskt skrivit en nästan en hel sida om dödsstraff, dock är nog det mesta flum, "but that's me" Har även skrivit lite på en bokrecension...

Här fäljer grymt tråkig läsning................

Matläget:
Frukosten gick bra, åt ungefär samma saker som igår, så det var inga problem att räkna pointsen. Blev mätt och glad. Åt ett noll points päron till mellanmål. Lunchen blev mkt bättre än gårdagens, riktig mat. Blev ungefär lika mätt som jag brukar bli. Blev dock grymt sötsugen under fysiken och efter den var jag redan hungrig. Åt mackor vid fyratiden och blev mätt ett tag. blev dock hungrig igen medans jag var i stallet, gick över när jag red. Är hungrig nu, åt ngn skum korvgryta till middag, vågade inte äta så mkt, var rädd att det skulle bli för måga points då,har ingen aning om hur många det var, får räkna lite på det, kanske blir en banan senare eller päron :P

Kjamar

Hästskorna hjälpte...magi? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback