SACO-mässan

sov hela vägen dit ,var så trött.

vandrade runt där med Elin, Matilda och Alex.
d var kul, men väldigt mkt information på en gång.

innan visste jag inte va jag skulle bli för att jag inte visste va man kunde bli, nu vet jag inte va jag ska bli för att de finns så mkt att välja på...vilket dilemma :/

agronom, byggnadsingenjör, civilingenjör, landskapsarkitekt...osv och osv...i all evighet...men ja ska nog komma på ngt...
sen ska d väljas ställe oxå, vet iaf att d troligen inte blir norrut, alldeles för kallt :P

Körde ut till stallet sen och red. vågade mig faktiskt ut i skogen, men d va läskigt, såg inte grenarna eller stigen, hittade som tur var ut iaf...eller rättare sagt, Prudy hittade ut :P

räknade ut hut många points pappa skulle äta, nu har jag verkligen förstört hans liv :/.....men han undrade ju... själv har jag ätit alldeles för många points d tre senaste dagarna...blir till att spara 8 points varje da resten av veckan....jippi, eller inte! fast ja får ju skylla mig själv.....

skulle skriva klart religionen, som redan e försenad, men d orkar ja inte....

ska ja eller ska ja inte gå till doktorn imorrn med min uppsvullna tå?
d e frågan, blir nog nej, den  e inte lika ful längre å dessutom orkar ja inte åka ända till Örsa å sen så vill ja inte missa tjejidrotten heller...får helt enkelt stå ut å hoppas d blir bättre.....annars blir d sämre, enkel logik :P



fet ångest....å d har inget å göra me va ja åt....

(...) Can't make sense to what you got
Seems i can't comprehend(...)



Pussar & Kramar / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback