Pointshysteri

"du har gjort vårt liv innehållslöst och tråkigt"
- pappa, efter att ha läst pointsboken :/

Det blev fiskbullar och spaghetti till lunch, det var gott!!

Sedan tog jag bussen till järnvägsstationen och körde därifrån ut till stallet.
Gick bra att rida, lite kyligt dock.
Galopperade i mörkret och kände mig lite halvt oansvarig, men kul va det :P

Var uppe alldeles för länge och kollade in piercingar......snart...

fredagen var det volleyboll som gällde.
Jättekul,men det gjorde Fruktansvärt ont!!

På engelskan skrev Elin och jag en massa fina engelska synonymer i vårt arbete om Estonia.
efter det var det dags för den vanliga vägningen av maten, börjar vänja sig nu.
Blev lax, men utan sås :(

Hade kemi, utan lk :(, först var de värdelöst, men när vi kom in på det där med kaliumklorid var det riktigt intresssant, hehe.
Var kvar och pluggade efteråt, bara samhäll, kändes en smula tröstlöst, men jag hade trevligt sällskap iaf.

sedan for jag hem och startade pointsprogrammet.
Trodde mamma skulle bli upprörd när jag berättade om vårt projekt, men hon blev riktigt intresserad och började genast räkna hur många points hon ätit :P
fick lite panik när jag räknade ut vad själv ätit under veckan, men det visade sig att de inte var så farligt. Spelade x-box hela kvällen, bilspel och The Sims.

you think it's a joke but I find no reason to laugh
att först bli  ignorerad och sen hånad e inget jag uppskattar........

lördag körde jag till stan, var med Jakob på hans slöjdavslutning och fick pyssla =)
Sedan köpte jag mina skor, kan man inte tröstäta kan man alltid tröstshoppa :/
Jakob försökte dock övertala mig att de var dåliga och skulle gå sönder, hehe
Lånade även några böcker på bibblan, övningskörde lite och var på donken och käkade, BigMac var "bara" 11 points.
 Åkte och kollade på Andreas innebandymatch, de förlorade :/
Sedan handlade vi mat, nyttig mat :P
   Åt biff och strips till middag....Sedan var jag massör, mamma fick sin försenade födelsedagspresent, pappa en för tidig fasr dag present, och mina bröder tortyr :P

det kan ju inte kännas värre iaf.......måste asså bli bättre

söndag hade jag stallet, det är faktiskt väldigt mysigt även fast jag måste gå upp
Prudy var knasig, det märktes att hon vilat 2 dagar i rad :P
det var iaf härligt att galoppera!!

Amanda kom hem till mig och vi var duktiga och pluggade samhäll hela eftermiddan förutom då vi var tvungna att ta in hästarna. lärde mig rätt mkt faktiskt, av samhällen asså.
Viktväktarmat till middag, vad har jag ställt till med ?? :P men det var gott.

det blev bättre.......

måndag tog jag en rejäl sovmorron, gick upp 25 minuter innan jag tänkt gå till bussen, men jag hann.
Hade svenska, dock gjorde jag inte speciellt mkt....

sen var det lunch= fil och macka, blev iaf mätt

Fortsatte med Estoniakatastrofen, lär sig massa konstiga ord av det.....
Hade fysik, förstod inte mkt av det... men det får bli ett senare problem..........

spelade sen, det gick bra....körde hem, en jävla idiot som kör ut mitt framför mig i rondellen...kan inte folk trafikregler???
pluggade en massa samhäll och har även skrivit etiken......vilken pluggis jag är.....

funderar på att sova nu, måste ju va på topp imorrn, hehe


 Runnin' twice as fast, I see,
you're getting sick again.
You're runnin' faster all the time.
If I could take it away
You know I would

Makin' plans to rule the world
Spread yourself way too thin.
You're wishing that you were king
it's killing you.

<3
 
connectar to what??



Kommentarer
Postat av: amäända

en jävla massa :/

Postat av: amäända

jävla massa asså, massa, massa. fysikalisk massa.

2006-11-13 @ 22:37:22
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: cissi

massa haha?? :S

2006-11-14 @ 21:25:44
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback