Nationellt prov

trött imorse, men det var ju mitt eget fel, då jag inte ville gå och lägga mig igår kväll.
övade parkering och tankade bilen på morronen.

sen var det dags för det fruktade PROVET.
nej, det var inte så farligt, gick riktigt bra, tom Olle sa att det var bra :O.

tänkte åka hem, men jag missade bussen så jag gick och simmade istället.
läste lite fysik innan jag åkte ut till stallet.
det spöregnade verkligen, men det slutade tills vi skulle ut.

älsklingen galopperde jättefint men järnvägsundergångarna var lika läskiga som vanligt.
pratade points med Nina, hon blev riktigt taggad att testa, hehe, man ska väl sprida eländet, så alla andra har det lika hemskt som jag :P

käkade 0 points grönsakssoppa till middag, jippi
åt dock ostkaka, där rök några av de sparade pointsen, men man kan ju inte få allt.....

Simpsons är verkligen det bästa tv-programmet någonsin!!

Pussar & Kramar / C

vet precis vad jag vill ha,
men hur ska jag göra för att få det?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback