Ledig :)

Ja, då var arbetsveckan slut då.
Rätt skönt, fast på slutet var det faktiskt kul å jobba.
Fick ju tårta ju, en gång på torsdagen och 2 gånger på fredagen, mums. 
Sen fick jag ju faktiskt göra lite saker som kändes meningsfulla, skriva på värsta papprena som de skulle skicka utomlands, hjälp, tänk om jag gjorde fel så hela företaget går i konkurs, hehe.

Körde hem igår, det gick bra. Åkte iväg till stallet efter lite fika.
Trodde hästen skulle bli åtminstone lite glad åt att se mej, men hon bara kolla på mej å sen fortsatte hon å äta. Försökte vända å gå hem hela tiden när vi var ute oxå, då känner man sig ruskigt uppskattad.
Sen var de rena halkbanan oxå eftersom jag inte lyckats brodda henne, läskigt!

Kollade på Hey Babereiba när jag kom hem och sen sov jag typ 12 timmar, vadå sömnbrist??

 Idag var jag å hälsade på mormor och morfar och hämtade lite äpplen till hästen. Sen gick jag en promenix och käkade lunch.

Körde till stallet sedan, idag var hästen lite socialare iaf  å det var inte lika halt.
De andra hästarna var riktigt snälla när jag skulle ta in dem tom. C var inte ens Cp idag, haha.

Käkade och duschade när jag kom hem. Sedan fixade jag mitt rum, städade och möblerade om.
skönt att ha det gjort!!

Kjamar


Oroade mej helt i onödan,
som tur var.
Fast det kommer antagligen leda till att jag kommer fortsätta att vara oansvarig och bryta mina löften till mig själv,
vilket är mindre bra,
 menmen ............gjort är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback