Höstrusk

Det är mörkt och äckligt ute.
sen så känns det inte som det hela blir bättre av den här viktväktardieten, jag kan ju inte ens tröstäta  :/ 
men jag ska sluta gnälla, egentligen e de inte speciellt synd om mej.
fast de vore väldigt skönt å gå i ide......

onsdag gick väldigt fort, gjorde typ inget vettigt varken på svenskan eller engelskan, satt vid datan å lekte istället.
till lunch blev det en panerad fisk, utan sås, ingen höjdare.
hade fysik, förstod faktiskt hur man skulle göra nu, jippi.

sen var det körlektion. det gick mindre bra. övade parkering, det gick väl bra, men sen gnällde han hela tiden på att jag inte slappnade av, men hur fan ska jag kunna göra det när han säger att jag ska tänka på tiotusen saker samtidigt.
var nära att börja grina.... dock gick det alldeles utmärkt när jag körde med mamma hem.

åt köttbullar och sedan skjutsade jag Jakob till Åkerby och Andreas till S:t Ilian, kollade lite när Jakob red och borstade hans häst, var hem och vände och öppnade iaf samhällsboken, sen åkte jag med pappa och hämtade Andreas.

sen skulle jag plugga, men jag pallade helt enkelt inte, gick och sov istället. tänkte gå upp lite tidigare och plugga ,men det gick bara inte, snoozade en timme(!)

panikpluggade precis innan provet. det gick nog hyfsat iaf.
ngt som dock störde var brandövningen mitt i, det var kallt och regnade, fast det var ju bra att diskutera provet, som vi ABSOLUT inte fick göra, trodde han ngn skulle bry sig??

sedan hade de ju fönstrena öppna så det regnade in, härligt...INTE!

gick och lämnade in 2 par skor för omklackning, sen var jag bara tvungen att ta en sväng in på banken, snyggingen jobbade, nu vet jag tom vad han heter, hur gammal kan han va??
förberedde mig till svenskan sen, dock spårade det nog ur lite; " nu gick jag in i väggen" haha, det var faktiskt grymt kul!

Pannkaka sen, 2 stycken. Jobbade med PA efter det, trots att vi var grymt oseriösa fick vi en hel del gjort. kollade även in viktväktarutbudet på COOP och hämtade mina skor.
sedan var det religion, islam. var hungrig, lunchen mättade inge bra :(

åkte ut till stallet sen, hästen var inte så lerig, men blöt. det var mörkt att rida, och kändes helt livsfarligt att galoppera, som tur var tog Prudy hand om mig, hom galopperade jättesakta och fint, ett av de tillfällen då jag verkligen inser varfär jag älskar henne....körde hem sen, gick bra.

Största chocken: resultatet från högskoleprovet..........., var det verkligen jag som skrev det provet??

ska se Anders och Måns nu....

Kramar & Pussar / C

will not stop looking until I find what I want.......................could just hope it will be soon

Kommentarer
Postat av: frida

kör du med emin ?

2006-11-17 @ 16:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback