Helgen...eller ngt ;;

fredagen började inge bra....men d blev mkt bättre...

hade massage på tjejidrotten, d va jätteskönt,
Alexandra är klart godkänd som massör :P

Gjorde inte så mkt på engelskan, lyssnade på nåra redovisningar å eftersom jag redan rättat " To kill..." så hade jag inget att göra, diskuterade lite PA med Maggan ist.

åt en 2 points lunch, inte speciellt mättande, men vafan
checkade priset på pulverdieter sen...

mössprovning efter d, snacka om rörigt,
bestämde även klassoverallen, skönt att d äntligen börjar likna nåt

missade bussen hem, orkade inte plugga så jag å Alex gjorde ingenting,
å även om jag hade orkat plugga hade d inte gått bra, var ruskigt blåst i fredas, tom jag märkte d ju!



gick upp till stationen, övningskörde till ÖB och sen blev d lite mer övningskörning inne i stan, d gick bra, övade parkering på idrottshuset medans jag väntade på Jakob,

skjutsade hem hans kompis å sen åkte vi hem

efter maten kollade jag på Mysteriet på Greveholm, så nu har d varit julafton :/
Sov sen

Upp typ kvart över sju och käkade lite frukost och sen körde jag till stallet å släppte ut pållarna.
de blev glada =)
mockade och red sedan, Prudy var tjurskallig och skulle springa ifrån allt jobb, men sen gick hon tom på tygeln, fast jag fick jobba, upptäckte att mina ljumskmuskler inte är vad de borde.....

körde hem och käkade chili con carne, varför laga mat när d finns rester:P
kollade lite på tv och lekte med bloggen fram till middan,

sen gjorde jag inte så mkt, läste lite, kollad lite tv, ville egentligen gå och lägga mig vid typ 8, men d kan man ju inte göra, så jag såg The Fellowship of the Ring, fast bara första skivan, sen sov jag

imorse var d sovmorron.:D käkade frukost å gick sedan en promenad, fikade hos Gejje å Sven, en lussebulle och te, d va trevligt

käkade lite lunch och körde sedan till stallet, d blåste!
red, prudy blev sur på mig för att jag ville att hon skulle anstränga sig.....men sen var hon duktig, tycker om henne fast hon är jobbig...

hemma käkade jag middag och spleade flöjt. kollade på parlamentet och åt en lussebulle, har ändå lyckats spara 3 points ida...

börjar bli riktigt less på den här j*vla dieten, sitter å längtar efter att få smälla i mig en riktigt stor chokladkaka, massa kakor och bullar, chips och pizza å kebab
jag kommer säkert gå upp massa sen, bara för att jag har ett så uppdämt behov av att äta onyttigheter...isf blir jag purken!

har inte pluggat mkt den här helgen, men d ska man inte behöva göra, har iaf pluggat lite islam...har dock inte lämnat in kristendomsfrågorna....vad e d här?? cecilia är för sen me att lämna in gnt?!
vem/vadska jag sylla på, d kan ju inte vara mitt fel :O

Om drömmar blev sanna....

hmm lika troligt som att månen e en ost....


Pussar & Kramar / C

Kommentarer
Postat av: amäända

månen ÄR en ost Cissi. Men shit hallå, visste du inte det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback