Hata Viktväktarna!!!!!!

jag är så less på den här skiten just nu!
ok, jag har inte gått upp, men både höft och midje mått hade ökat, usch, visserligen bara en cm, men ändå, fast just u orkar jag ju inte direkt hålla dieten, åt 3,5 points för mkt idag, men vad ska jag göra när jag är så hungrig att jag inte kan tänka på ngt annat?? Går ju inte speciellt bra att plugga då, inte för att d gjorde d sen iaf, men d e en annan sak.

hade körlektion ida, gick skapligt, gjorde iaf en jättebra fickparkering. börjar bli ruskigt nervös....

samhällskunskap sen, försökte förstå amendments till den ameriaknska författningen, d gick mindre bra ;)

lunch sen, trodde jag åt smalmat, men de där enchiladosen var ju på 3,5 points, FAN! vill ha massa godis, NU!

engelskan blev d en ny bok, den verkar rätt ok, kanske inte en favoritbok, men d blir nog bra.....

fysik sen, lyckades med typ en uppgift, känns askalas...inte!

spelade flöjt, gick bra tycker jag. körde hem och pluggade lite religion.
 efter maten körde jag Andy till musikskolan och fickparkerade sen vid bibblan, lånade Alice i Underlandet å Julens Hjältar sen handlade jag me mamma på COOP, där va d mkt godsaker, mådde riktigt dåligt...

skulle plugga när jag kom hem, göra klart d där religionssfrågorna, men d går bara inte...började me kemilabben....gick inte heller så bra.....blir väl sista kvällen som vanligt

imorrn blir d Forsmark å en lunch på 5,5 points....låter rätt trevligt
fast d blir ingen ridtur, kommer hem försent :(

Suck.....

Pussar & Kramar / C

Kommentarer
Postat av: amäända

Soft Nougat is the shit! Endast tre points för 50 gram!! :D Får en att le lite granna ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback