Future Idiots

Gör helt underbar musik :D
84062-53
Snygg som bara den :P

Igår var väl en rätt bra dag. Den gick väldigt fort iaf.

Svenskan dickuterade vi ju mest och på religionen var det rätt kul å kolla in alla bibelfrågor folk hade ställt. "Är det en synd att bära urringat?" Missuppfatta mig inte, jag respekterar att folk har olika trosuppfattningar och sådant, men det behöver väl inte gå till överdrift. Eller?

Åt soppa till lunch, vet inte hur många points det var eftersom programmet inte funkar, har inte orkat kolla upp det än :/ Sedan var det fysik, jobbigt, måste ju anstränga sig ju :P
 
Var å simmade, vet dock ej hur många längder, tappade räkningen efter typ 10, men aja.
Tog bussen hem och käkade keso med blåbärssoppa (= 4 points) Gjorde inget särskilt fram till middan ( spaghetti med broccoli och skinksås)

Skjutsade Jakob till Åkerby och sen bar det av till min egen lilla pålle.
Hon var på bra humör, trevligt. Red i skogen och galopperade, var bara några få spöken ute.

Kollade på "Flicka med pärlörhänge" när jag kom hem. Den var konstig, men rätt bra ändå. Sov sen, men vaknade vid kvart i 7 eftersom jag glömt att stänga av väckarklockan :/

Gick upp vid 9 och käkade frukost (3,5 points ) medans jag kollade på "Moulin Rouge". Den var helt ok.
 Nu har jag allvarliga probelm, måste komma på vad jag ska käka till lunch, spaghetti med fiskbullar?? Låter inte så gott, men det går ju inte å veta förns man prövat, hihi.

Kjamar

tråkigt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback