FU! eller ngt...

Projektarbetet ger resultat....nämen ojsan ;P

"Bantningen är det starkaste politiska bedövningsmedlet i kvinnornas historia.
En stillsam galen befolkning är lätt att styra."
Naomi Wolf

Men vafan, vad ska man annars göra?!



Hata att gå upp på morronen!
Gick iaf bra att köra in till stan.
hade körlektion sen, med Lennart, det gick mkt bättre än med Emin..... lärde mig fickparkera, det gick jättebra.

Samhällskunskap sen, skulle göra ngt vaärdelöst papper och lämna in, men det fixade elin och jag snabbt. sen var det färsbiff, ganska ok. engelska sen, redovisade, det gick riktigt bra faktiskt.

på fysiken var matilda och jag askassa, hade värsta ién, men den var visst helt fel, det var i själva verket jätteenkelt...jaja, vi gjorde vårt bästa...

spelade sen, det gick bra
körde hem och väntade på att få mat, var ashungrig, mamma gjorde gulaschsoppa som luktade pepparkaka. den var god.

körde in andy till stan och visade mamma hur duktig jag var på att fickparkera och körde runt lite i stan. sen var det hem och plugga. datan var dum mot mig så jag blev arg. lyckades trots ilskan skriva klart ännu en bokrecension. men svenskan, ja den får vänta, ett år eller så...vet vad jag vill säga, men inte hur......aja

dagens lärdom: Kanten på grusvägar blir mjuk när det regnar.....den håller inte för en bil......

blä!

Pussar & Kramar / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback