Första dagen av trettio

Det kommer bli hårt, men vi ska klara det, vi är starka!

Skönt med sovmorgon imorse iaf, hade en härlig dröm.
Bara det att allting känns mkt mindre härligt när man vaknar upp efter en sådan dröm,
speciellt när man drömt om ungefär samma sak så länge.
Men varför skulle jag inte drömma om ngt som upptar mina tankar större delen av min vakna tid?


Var väl inte så jätteseriös i skolan idag, det som engagerade mej mest var väl det att räkna ut hur lite jag fick äta till lunch, hehe. Nej, men imorrn blir det riktigt käk, jag pallar inte å leva på fil, inte så där lite iaf.
Annars känns det rätt lugnt det här med viktväktarna, åt middag precis som vanligt, men det är jobbigt att hålla på och räkna hela tiden, vänjer sig väl antar jag.

Spelade julsånger idag, mysigt, snart är det jul.
Jag antar att det är ett tecken på att jag fortfarande är liten, jag ser fram emot julen, tycker den är mysig, fast julklapparna är inte så viktiga :/

Skulle plugga jättemkt idag, men så vart det inte. Satte upp hästskorna över sängen, kanske avvärjer drömmarna, kan ju hoppas iaf...........
Lyckades göra några kemiuppgifter men sedan vart jag så rastlös att jag var tvungen att gå ut och gå. Det var hur skönt som helst. Jag blev inte ens mörkrädd. Just idag funkade det faktiskt att springa ifrån mina problem......:/

Kjamar

"nice and lovely"...?  can't do better than my best.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback