"Ett ufo gör entré"

först var det bara absurt,
men sedan insåg jag att det var sant :O
och det förklarade en hel del,
kan till en viss del förklara denna...."panik".......


fredagens tjejidrott innebar inte så mkt idrott, diskuterade muskler och kost inför provet.
men jag hade ju gått ganska långt innan så, ända från Ica Maxi, parkerade där för pappa skulle bli upphämtad vid Statiol och åka till Västerås.

Elin och jag skrev klart engelskan, 4 sidor blev det, och bara 4 fel, va duktiga vi var!! Käkade soppa och sedan skulle vi till COOP och köpa mandariner, noll points. dock blev det leksaker istället, vi är så mogna, hehe.

kemi sen, labb, vi separerade lättmjölk, det var en ganska enkel labb, pensionärerna var snabbast, högljuddast och hade garanterat roligast :P Måste ju bjuda på sig själv, vad ska man annars bjuda på?

Lekte med vår lerhårsdocka sen. när pappa kom körde jag ut till stallet. det regnade hela tiden. trots det var det trevligt, red i skogen. blev tvungen att åka långa vägen hem eftersom det stod helt still på E18, hade tydligen varit en olycka.

käkade när jag kom hem, var lite taggad på att gå ut, men så blev det inte, var nog lika bra, mina benhinnor gjorde tokont, det enda jag lyckades göra var att ligga i soffan och kolla på tv. var dessutom så trött att jag somnade efter Hey babreiba.

ville verkligen inte gå upp klockan 7 imorse, men vad gör man inte för sin älskling. var bara 4 boxar att mocka nu. Nova har flyttat till Trapalanda.....hoppas hon har det bra.
ridningen gick sådär, försökte få lite hyfs på gangstern, men när matte inte heller gillar dressyr slarvas det lätt me sånt :P hon gick på tygeln en stund i alla fall

efter lite pannkakor städade jag mitt rum och duschade, var ju inte direkt effektiv så det tog hela tiden fram till middan. såg Ghostbusters, asså specialeffekter på 80-talet....jag finner inga ord.

började lyssna på Sum 41 och insåg att det faktiskt var bra musik....

The faster we're falling,
We're stopping and stalling.
We're running in circles again
Just as things we're looking up
You said it wasn't good enough.
But still we're trying one more time.

Maybe we're just trying to hard.
When really it's closer than it is too far

Cause I'm in too deep, and I'm trying to keep,

All the thoughts in my head, instead of going under.
Cause I'm in too deep, and I'm trying to keep,
All the thoughts in my head, instead of going under.
Instead of going under.

Seems like each time
I'm with you I loose my mind,
Because I'm bending over backwards to relate.
It's one thing to complain
But when you're driving me insane
Well then I think it's time that we took a break.

Maybe we're just trying to hard.
When really it's closer than it is too far

Cause I'm in too deep, and I'm trying to keep,
All the thoughts in my head, instead of going under.
Cause I'm in too deep, and I'm trying to keep,
All the thoughts in my head, instead of going under.
Instead of going under.
Instead of going under.

I can't sit back and wonder why.
It took so long for this to die.
And I hate it when you fake it.
You can't hide it you might as well embrace it.
So believe me it's not easy.
It seems that something's telling me,

I'm in too deep, and I'm trying to keep,
All the thoughts in my head, instead of going under.
Cause I'm in too deep, and I'm trying to keep,
All the thoughts in my head, instead of going under.
Instead of going under.
instead of going under.

instead of going under again.
instead of going under.
instead of going under again.
instead of going under again.


fast  Sunrise Avenue är också härliga
 

Fairytale Gone Bad
Music: Samu Haber, Jukka Backlund
Lyrics: Samu Haber


This is the end you know
Lady, the plans we had went all wrong
We ain’t nothing but fight and shout and tears


We got to a point I can’t stand
I’ve had it to the limit; I can’t be your man
I ain’t more than a minute away from walking


We can’t cry the pain away
We can’t find a need to stay
I slowly realized there’s nothing on our side


Out of my life, Out of my mind
Out of the tears we can’t deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they’re bad
Tell them it’s me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad


Another night and I bleed
They all make mistakes and so did we
But we did something we can never turn back right


Find a new one to fool
Leave and don’t look back. I won’t follow
We have nothing left. It’s the end of our time


We can’t cry the pain away
We can’t find a need to stay
There’s no more rabbits in my hat to make things right


Out of my life, Out of my mind
Out of the tears we can’t deny
We need to swallow all our pride
And leave the mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they’re bad
Tell them it’s me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad


Pussar och Kramar / C

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej aa jag körde med emin. han sa nämligen samma sak till mej, att du måste slappna av å blablabla :P hahaha

2006-11-19 @ 19:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback