22 november

För det första: jag tar inget som helst ansvar för det nuvarandde utseendet på min blogg. det var inte jag och den skyldige ska straffas, hårt :P


Tisdagen började på kommunhuset där vi  träffade finanskommunalrådet Anna Wiklund,
kolakakan var god, annars var d inte speciellt mkt me d där besöket... kemi sen, massa teori och jag höll på att smälla av för jag var grymt hungrig...fick som tur var käka sedan...rigatoni...på fysiken fick vi leka med bollar...sen gick jag och simmade d va jättekallt i början... gick till COOP sen och hjälpte mamma handla, körde sedan och hämtade mina kära bröder
hemma läste jag Stolthet och Fördom, en underbar bok, eller hur Alex? fick ett energiryck och skrev klart mitt muntliga framträdande me lite hjälp
red inte, fast d regnade ju jättemkt så jag tror älsklingen var rätt nöjd ändå...

om jag tänker efter e jag nog lite smygfeminist........


 jag är mkt stolt över mig själv, gjorde mitt muntliga på svenskan idag utan att dö eller drabbas av ett nervöst sammanbrott. fast lite nervös var jag....

på religionen var det jobb om islam som gällde. grupparbete på g oxå, matilda, alex å jag ska jobba om New Age, det verkar rätt skumt, men d kan bli intressant....

sedan var d lunch, enbart fisk och potatis, morötterna var slut, fast jag överlevde d med.

fysiken var helt ok, förstod d mesta, dock gav jag MO kalla kårar :P

åkte hem med bussen sen, hade sällskap dit me Alex. Andy åkte samma buss, fast jag va så trött så jag va nog inget trevligt sällskap.
käkade frukt och glodde på tv. skulle precis kolla på Mysteriet på Greveholm när en försäljare ringde och var så tacksam att han ville skänka mig Omega-3 piller eller ngt, jag skulle "bara" behöva betala portot på 39.50
försökte säga nej lite snällt, för jag kände inte att jag behövde det, men han låtsades inte förstå. jag ba: men jag oorkar inte det ...Han:va söt du e...klick, skitskumt :S
julkalendern var iaf jättekul, den blir bättre för varje år som går :P

käkade middag å sen körde jag till Åkerby och lämnade Jakob och fortsatte sedan till Prudy. d gick bra å köra och Prudy märkte iaf att jag kom :P
Hjälpte Nina räkna ut hur många points hon ska äta, hon ska oxå pröva på....

sen var d galopp som gällde =) prudy fick sin rädsla för järnvägsunbdergångar bekräftad ida, d kom ett tåg precis när vi kom ut från en , å d lät hemskt...
körde hem å åt toscakaka, jag syndade jag vet, men jag bara namnsdag 2 ggr om året :P

Sankta Cecilia är inom den romersk-katolska kyrkan ett romerskt helgon som led martyrdöden i början av 200-talet. Hon är kyrkomusikens skyddshelgon och firas den 22 november. Hon är också de blindas skyddshelgon.
Hennes reliker vördas i basilikan Santa Cecilia i Trastevere i Rom.


fick pengar av mamma till en ny baddräkt =)

ngt negativt är dock att mellantån på min vänstra fot ser ut som en extratjock prinkorv, den är varm, svullen och gör ont :(
jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna det, det var ju andra foten jag sparkade på Andy me...:/


imorgon e d SACOmässan, hoppas d ger mig trevliga idèer om vaf jag ska göra me mitt liv....


lite värmländska vore trevligt.......



Pussar & Kramar / C

Kommentarer
Postat av: cissi

nu är utseendet ok igen....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback