tjejkväll :D

becca kom vid fyra å sen kom matilda å michelle
kollade skolkatalogen, alltid lika kul

spelade kort samtidigt som pizzadegen jäste i typ 2 timmar, men den vart god ändå, lite välgräddad kanske :P 
sen var de baddags, amanda, becca, matilda å jag dök väldigt vackert i poolen :)
efter de dansa vi i flera timmar, jättekul :D tack så mkt jens att vi fick låna dansmattorna :D

när de var sovdags var inte jag, amanda å becca trötta alls så vi gick å badade med ett par livsfarliga änder istället :) jag har nog aldrig badat näck mitt i natten förut faktiskt :P

tråkigt nog fick min katt damp halv 4 på natten å attackerade matilda å michelle, jag fick lov å slänga ut han hehe

men sen sov vi iaf till morronen å när vi vakna var det raka vägen till bresse :)

jättemysigt där även fast jag typ sov ett tag :)
trevligt att vi träffa pils, coffe å jens oxå

men nu e de bäst å sova så man orkar me sitt sommarlov :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback