Stolt som fan

eftersom jag cyklade hela vägen hem i mörkret å regnet efter att ha sett Gothica med amanda å jens. jag som är så jävla lättskrämd :O

Kan ju inte dirket påstå att det var trevligt, men till slut kanske min totlat obefogadde mörkerrädsla går över, kan iaf hoppas!

käkade förresten rutten mjölk till frukost (?) iofs tror jag inte att den var rutten då, isåfall är det nog inte speciellt farligt med rutten mjölk, lever ju fortfarande.
men den var väldigt intressant när jag skulle dricka den till lunchen, det blev lixom två skikt. ett skikt som bestod av nästintill färglös vätska och så ett skikt som bestod av vitt "pulver" som var typ fastklistrat på glasets insida.
undrar om det finns något fint namn för denna företeelse?? det ska jag nog ta reda på i höst när skolan börjar (om jag orkar :P) Else-Maj vet säkert vad det heter :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback