Skolavslutning

på morronen bar det iväg tidigt till brorsornas avslutning. värsta mysigt.
såg en jättesöt pojke, fast han gick ut nian idag :/ men men han blir väl stor han oxå :P

nästa stopp var vid masoud, käkade kebabtallrik. MUMS! blev jättemätt, men de nyttigt å äta har jag hört.

så var de dags för studentenerna att åka runt i sina vagnar. hittade becka å jens bland allt folk, sen kom amanda oxå.

jag längtar hur mkt som helst till 8:e juni nästa år!

när dom åkt klart gick vi tiil skolparken och kollade på mösspåtagningen. studenterna är nog ganska hesa idag :P

när jag kom hem var det bara å traska hem till emelie på studentmottagning. de va jag, hennes släkt å hennes pojkvän där. lite stelt i början men sen var det trevligt :) johan( pojkvännen) var snäll, de är jättesöta ihop <3
åt massa god mat och tårta. drack 3 glas rödvin oxå, ojdå :P efter det tyckte jag det var bäst att ta det lugnt så jag inte skulle däcka där.

åkte me emelie in till stan, hem till becka å kolla fotbollen. vi va väl inte dirket jätteintresserade av matchen, missade typ målet ( tur att det finns repris ) men så är det när man är lullig och social.
sverigeflaggorna på kropparna var iaf assnygga :P tyvärr blev jag tvungen å tvätta bort min innan jag lämnade huset :/

traskade mot idrottshuset, det tog typ hundra år, varför är alla så j*vla sega när de är fulla??
till slut var det bara amanda å jag som kom fram. gömde tält å sovsäckar i skogen. sen var det fest!!!

hälsade på en massa trevliga teknikare:)
hade askul, även om tårarna sprutade där ett tag, äkta jag å fyllegråta, men de e sånt som händer ibland. som tur är jag så snälla vänner som kan kramas :D

framåt fyra bar det av till tältet med pils å amanda.
trodde de låg en 89:a i tältet men det var revvy :P vadå dyka upp som gubben i lådan :) det vart lite trångt i tältet, pils å amanda fick sova i fotbollsmålet, livsfarligt, trodde att jag skulle få dom i huvet hela tiden:/
sen prata jag i sömnene oxå, stackars revvy :P

vaknade typ efter 2 timmar, då var det 1 1/2 timme kavr till dansen, så amanda å jag fick umgås me drygpils å drygrevvy ( skojja bara :P) de va snälla som vänta medans vi dansa ju :)
det gick riktigt bra att dansa. kul oxå faktiskt.
sen låg vi på fotbollsplanen å fulade oss, tydligen hade vi blivit upptäckta när vi campade, alla i personalen på idrottshuset hade kollat på puils i målet :D

hänkade på amanda hem och käkade mer studnetmat :)
målade lite å hade allmänt trevligt

nu e jag jätteglad

just de imorrn ska jag å amanda scykla till viktor å lämna tillbaka en viss mössa å keps XD ( om nu amanda vågar ringa, men de gör hon, hon e ju modig ju!)




Kommentarer
Postat av: jens

varför skulle de ligga en 89-a i tältet!:O

2006-06-16 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback