skolavslutning

hittade inte mkt roligt när jag tömde skåpet, hade hoppats på att hitta lite pengar men aja man kan ju inte ha tur jämt. sen åkte vi me börjes båt till skarpan, det var mysigt faktiskt. matilda å jag badade, det var kallt å väldigt svårt att komma i och ur vattnet, värsta hala stenen.
sen åkte vi till lena och åt korv, mums :)
efter ett tag åkte vi tebax till enköping, kallt, smarta jag hade ingen tröja.
gick till kyrkan, ganska värdeslöst, men man måste ju göra nåt så det känns som skolavslutning.

sen körde jag hem och åt potatissallad, min nya diet :)
hästen hade dampryck idag, så det blev ingen ridtur :( men jag älskar henne iaf :)
när jag klippt brorsans hår cyklade jag till bresse. där var det väl inge jättedrag direkt, men de va trevligt å träffa folket iaf.

bara vissa saker som gjorde mej lite besviken, men vi kan ju låtsas att snörvlandet beror på förkylningen å inget annat :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback