midsommar i Enköping

åt massa jordgubbstårta och tog en ridtur med min lilla pålle
sen cyklade jag till amanda.
tog oss till jens där coffe å pils oxå var :)
kollade på en film, eller kollade å kollade det var egentligen ingen som orkade kolla ordentligt, undrar hur den slutar?
aja, orka bry sig.
becca kom i typ mitten av filmen:)
men jag fattar fortfarande inte vad en vagel är.

körde "jag har aldrig..." å hade allmänt trevligt. när spriten var slut drog vi ner på stan å träffa faktiskt ganska mkt folk.

behövde inte gå ända till gånstagården, de hade gett upp tältandet :/ wonder why? :P
nice å träffa alla

sen var vi på torget ett tag, becca å jag spelade fotboll med ett par killar som hade en badboll. det var kul.

skulle typ på en fest men eric,pils,amanda  jag tänkte dra till statiol, men ändrade oss å bestämde oss  för att dra till donken på morronen ist.

så vi hamnade i pils lillebrors rum(?) , stackare, pils å jag somna dessutom i hans säng medans de kollade på film :P
gick upp 4 för att gå till donken, fatsnade ett bra tag vid "hammaren å muttern" men kom fram vid halv 6 iaf. lekte i rutschelkanan och sov lite medans vi väntade. kl 7 visade det sig att de öppnade 9!!!!!! gick å hämtade våra cyklar å amanda å eric pajade en häck. sen fick vi äntligen vår efterlängtade donkenmat , dock inga hamburgare, osis eric :/

sen var det bara att cykla till amanda å hämta väskan å sen fortsätta hem. jobbigt värre, men de e bra skönt att va hemma :)

still looking for frogs
even the bad ones seems to be hard to find sometimes,

but it doesn't really matter.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback