jag vs mamma

jag: jag ska till amanda efter maten.
mamma: varsegod, cykeln står utanför.
jag: men...
mamma(lätt irriterad): en mil är väl inte så farligt
jag: men jag skulle ta med dansmattorna
mamma(motvilligt): ok, du får väl skjuts in då om du tar med cykeln och cyklar hem
jag(lätt tjurig): okej då

Paus

jag: men jag måste ju ändå övningsköra någon gång ju
mamma: haha XD, du har ju haft jättemånga tillfällen ju
jag(ganska purken): uhm, visst
mamma(försöker vara snäll): men om det kommer världens åskskur kanske vi kan hämta dej iaf.....
jag(tänker): ni får ffs skylla er själva att ni måste skjutsa mej hela tiden, det är ju inte direkt jag som bett om att få bo mitt ute i ödemarken........

menmen, för att se det hela ur ett positivt pespektiv blir jag ju vältränad av allt cyklande :/

tråkigt nog öste regnet ner när jag skulle hem.......pappa kom med bilen
seger
men nästa gång ska jag cykla så jag kan gnälla över hur synd det är om mej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback