bressedag idag med :D

först cyklade jag heela vägen till skolan. det var fruktansvärt varmt, jag trodde jag skulle dö av värmeslag ett tag, men jag överlevde uppenbarligen.
sen när amanda kom var de bara å cykla ut till bresse, hitta jens på vägen oxå.

när kom fram var det bada som gällde! jätteskönt i vattnet!!!!

sen låg man å slappade, drömde sig bort ett tag, väldigt mysigt men en smula deprimerande :/

eddie å becca kom, najs! fast då skulle amanda å jag cykla in till stan å köpa blommor. de gick ganska vingligt, solsting kanske?!

när vi köpt blommor var de bara å trampa hem igen... börjar kännas som jag umgås alldeles för mkt me min cykel :P

åt baguette till middag, verkar som sommar innebär mindre mat, bra där mamma, underlättar saker och ting :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback