bittersweet symphony

Det sägs att det bara tar en minut att finna en speciell person,
en Timme för att uppskatta dem,
en dag till att älska dem,
men sen ett helt Liv för att glömma dem.

men jaha om man tycker att det är så här då, varför blir inte allt som man vill dårå
man behöver inte ens älska dom för att dom ska va svåra å glömma, de behöver inte ens va trevliga :/

känns som jag inte borde ha nåra förväntningar inför imorrn, fast egentligen spelar det ingen roll, för jag lär bli besviken i vilket fall som helst :/

jag menar om det händer kommer jag va jätteglad just då, men det kommer inte betyda nåt
och om det inte händer kommer jag känna mej totaldissad och de e ju inte direkt trevligt

får helt enkelt köra samma taktik som förra året, den önskan var ju inte speciellt svår att uppfylla

tur att man ska parta med polarna imorgon, jag ska iaf supa ner jens, mohaha

"cuz it's a bittersweet symphony, it's life"

Kommentarer
Postat av: Amäända

jag äääälskar dig! tänk på det där sms:et jag skcikade till dig förut.. "om du vore bajs uppe i min rlv(...)"

Postat av: Amäända

men kan jag stava bra eller, jag är fan kasss! skickade* RÖV*

2006-06-15 @ 00:32:43
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: Amäända

me loooove YOU!

2006-06-15 @ 00:33:13
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback