50!!

amanda, glöm det där med tandborsten, fundera inte ens på saken :$
( du lär ju ändå få reda på det när jag är full någon gång :P )

just nu befinner jag mig i djup chock  ;) , amanda, du har inte bloggat sen imorse!! vad är detta?? trodde man kunde lita på att alltid få läsa din uppdaterade blogg :P

annars e livet helt ok, har just ätit jordgubbar med glass å grädde:D MUMS!!

var hemma hos alex, spelade alfapet. kuligt värre ;)
åkte dock hem ganska tidigt efetrsom jag skulle med mor å handla. tänkte att jag skulle va lite snäll å så fick jag ju köra bil =) det e kul!!!!

mamma fattade att jag sett skräckfilm, eftersom jag hade lampan tänd under natten, brukar aldrig ha det ;)
hon sa att hon oxå brukade göra så när hon var ung å tyckt att det vart jätteläskigt å cykla hem, har nog mer gemensamt än vad jag trott :) 


björn rosenström mohaha XD

Kommentarer
Postat av: Amäända

Cissi, det är inte mitt fel. min lillebror gjorde så internet inte funkade igår --.-- har itne bloggat på över ett dygn!!!! :O

Postat av: Anonym

cisssi! du har gjort något perverst med en eltandborsteeeee!!! OMG!

2006-06-28 @ 16:29:21
Postat av: Amäända

btw, det var jag på förra inlägget!

2006-06-28 @ 16:30:12
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback