Yey, we did it

vaknade upp vid typ halv elva, usch så tidigt ;P
var båda lite nervösa för vad vi skulle göra idag..........

efter frukosten lekte vi i poolen och hoppade studsmatta , ja vi är elva, men vem fan bryr sig :P
fast då borde vi inte lyssna på Björn Rosenström......

och när man bor på landet behöver man inte bekymra sig om grannar ;)
men solar man topless får man dock räkna med nyfikna brevbärare XD

jag käkade typ hundra hårdmackor med räkost, MUMS! (okej, överdrev lite där, det var nog bara 5 :P)
förberedde oss mentalt.....
somebody is overreacting a little I think

cyklade till victor
han bet oss inte!! å vi som varit så nervösa :P
var riktigt trevlig faktiskt.......
hade glömt att vi hade mössan, vadå, det var ju typ bara enochen halv månad sen :P

hem till mej igen och fixade lite träningskläder
sen var det bad i bresse och en sväng förbi Amandas hus
efter det var vi redo för friskis&svettis i klosterparken
var Jobbigt!!!
men kul också :D

asdrygt att cykla hem, men beach 2007 har ju börjat så :/

käkade en massa mat

sen fick älsklingen bära runt mej en sväng, orkade inte direkt  rida ;/
tur att hon var på sitt snälla humör, annars hade jag ramlat av :P

det finns en snygg(?) kille med cab härute!!!!
var??!!
cissi ska gå på spaning...:P

hallonkräm och glass....det är inte godis!

förstår inte hur älskarinnan har tänkt sig att vår affär ska förbli hemlig om hon envisas med att "glömma" saker hos mej ;)

Kjamar

vår trio har krumpit till två........
NÄR kommer du tillbaka???........saknar dej <3

Kommentarer
Postat av: cissi

bara så alla vet, älsklingen som fick bära runt mej är min häst. INGEN ANNAN!!! förstår inte varför folk kopplar :P skulle jag aldrig göra XD

Postat av: amäända

jag kopplade aldrig (',)

2006-07-28 @ 00:36:44
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback