why me?

spammad med kommentarer.....
är det ngn som tycker att jag får så några kommentarer att jag måste få påhittade kommentarer eller?
aja, de går ju å ta bort :/

 är hos amanda nu :)
blev visst längre än vad jag trodde, men de är ju bara trevligt :)
måste göra ngt åt min sociala abstinens, man kan seriöst drabbas av sådan å det är inte kul
ingen mera stuga för mej på ett bra tag tack :P

idag ska jag hämta modemet <3 <3 :D
undrar vad jag kommer göra hela natten ???

hade en trevlig kväll igår
åkte till ica maxi och köpte goda saker
där såg jag hmmm.... en person jag inte trodde att jag inte skulle få se igen :$
fast egentligen orka bry sig, han kommer nog inte ihåg ngt, var ganska full haha :P

kollade på Big Bounce
hårdkokt thriller????
snarare väldigt skum film med en pervers kille i huvudrollen :P

sen hade vi extremt tråkigt........hoppas de syns snart :-#

orkade inte cykla hem så jag sov på amandas golv
på en madrass faktiskt, hon e snäll hon :D

nu ska jag nog bege hem snart ........

kjamar

det är ingen mening att bara drömma, det löser ingenting
det enda som händer är att man blir deppad  och då blir det ju ännu värrre

dessutom löser det inte alla problem så varför hålla på och kameltungamå dåligt ???



den här slår varken amanda eller revvy :P
haha






Kommentarer
Postat av: amäända

men jag är ingen kamel! och om jag vore skulle min vara dubbelt så lång! >P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback