suck å stön

min bror e jobbig
håller på å rensar datan från virus å går därifrån ett tag
när man kommer tillbaks sitter han å spelar
jag: hade viruset fixat sig?
han: va, nej jag vet inte

AHHHHHHH, man får ju damp!!!
fast det har jag ju å andra sidan redan fått typ hundra gånger idag :/

undrar om jag pallar å följa med dom till Öland?
det e ju fina stränder å så men grejen är den att då måste jag stå ut med familjen
de e jättetrevliga när man befinner sig lååångt ifrån dem, men i närheten brukar jag få läskiga tankar om bästa sätten att mörda folk på ( okej, kanske överdrev lite där )

men efter en dag i deras sällskap e jag lite trött....:/
fast jakobs å min lek kan bli intressant......"cykelnyp" ;)

klappat ett vildsvin idag, ska inte dom vara vilda? :P

dagens lärdom: stopp&väx smakar bläää

imorgon kommer farmor, faster och farbror, trevlisch :D

Kjamar

bored, as usual .....and no one special to think about :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback