semester

va i stugan, hade jag vart hemma hade jag kunnat rädda modemet :@, aja
de va trevligt där iaf, solen sken nästan alla dar å jag låg på min luftmadrass å mådde kalas

saknade dock alla små knäppisar, men jaglär ju träffa er nu :/

men som vanligt när jag inte har ngt särskilt för mej tänker jag alldeles för mkt......

har fortfarande inte gråtit de där tårarana jag ville gråta....:(, ikväll kanske

tårar betyder egentligen inte alltid att man är superledsen, ibland kan mna helt enkelt inte uttrycka sig på ngt annat sätt :/



jag vill inte känna så, de e ju helt meningslöst, men jag ka inte göra så mkt åt mina känslor :(
har iaf blivit såpass mogen att jag inte beter mig så stört som jag brukade.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback